Plan zajęć

Sprawdź godziny zajęć

Kliknij na zajęcie by zobaczyć opis!

Info:

  • Na zajęcia przynosimy: ręcznik, obuwie na zmianę.
  • Na zajęciach FitYoga, Zdrowy Kręgosłup, Stretching, Pilates ćwiczymy boso lub w specjalnych skarpetkach antypoślizgowych.

Legenda:

NIEBIESKI - zajęcia prozdrowotne przy muzyce relaksacyjnej

ŻÓŁTY - zajęcia wzmacniająco-rzeźbiące

CZERWONY - trening intensywny

FIOLETOWY - zajęcia z choreografią

Zdrowy kręgosłup

to zajęcia profilaktyczne i lecznicze o charakterze prozdrowotnym. Mają na celu wzmocnienie, rozluźnienie, mobilizację i rozciąganie mięśni, które wpływają na prawidłowe funkcjonowanie kręgosłupa. Są to bezpieczne zajęcia dla każdego.

Forma w Ciąży

to specjalistyczne zajęcia dla przyszłych mam, których intensywność oraz poziom trudności dostosowany jest specjalnie do każdego trymestru ciąży. Odpowiednio dobrane techniki wzmacniające, rozciągające, oddechowe, a także podnoszące próg czucia własnego ciała pomogą w przygotowaniu do porodu. W czasie zajęć wykorzystywane są techniki relaksacyjne, wybrane ćwiczenia pilates i ćwiczenia z piłką. Zajęcia zalecane są paniom już aktywnym jak i tym, które chcą dopiero zacząć ćwiczenia.
*Trening przeznaczony jest dla Pań powyżej 12 tygodnia ciąży*

Step

Zajęcia choreograficzne prowadzone na platformie STEP. Poprzez naukę choreografii na stepie poprawiamy koordynację i pamięć ruchowa, wzmacniamy mięśnie nóg i pośladków oraz spalamy tkankę tłuszczową.

Brzuch Uda Pośladki

Celem zajęć jest wzmocnienie i wymodelowanie dolnych partii mięśniowych: brzucha, ud oraz pośladków. Intensywna zajęcia, które są połączeniem treningu cardio oraz ćwiczeń kształtujących mięśnie.

Power Pump

to trening wytrzymałościowo- siłowy z użyciem sztangi. Każdy z uczestników może dostosować obciążenie do swoich możliwości- od 1-19 kg. Ćwiczenia są tak dobrane, aby podczas zajęć wzmocnić i wyrzeźbić główne partie mięśniowe. Jest to trening kompleksowy, ogólnorozwojowy, skierowany do osób, które chcą wyrzeźbić ciało bez nadmiernego przyrostu masy mięśniowej.

FitBall

są to zajęcia wzmacniające i mobilizujące mięśnie całego ciała. Podczas treningu używamy dużej gumowej piłki. Kulisty kształt wpływa na zaangażowanie wszystkich mięśni stabilizujących ciało, co wiąże się z potrzeba utrzymania równowagi podczas wysiłku. To forma ruchu dla każdego, zwłaszcza dla tych, którzy nie mogą brać udziału w klasycznych zajęciach z uwagi na problemy z kręgosłupem, stawami.

Mega Spalanie

to bardzo intensywne zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej. Połączenie ćwiczeń wzmacniających z 30 minutową sesją CARDIO powoduje efektywną utratę tkanki tłuszczowej.

JumpFit

Fitness na trampolinach to nowoczesna i rewolucyjna metoda, którą musisz wypróbować! Skaczemy, spalamy kalorie, śmiejemy się i ćwiczymy w rytmie energicznej muzyki. Trampoliny pomagają wygrać z grawitacją i poprawić kondycję ciała, a niezastąpione instruktorki zmobilizują do ćwiczeń nawet najbardziej opornych leni. Podczas ćwiczeń angażujemy większość mięśni, dzięki czemu nasze ciało będzie zgrabniejsze i jędrniejsze. to nie tylko trening, ale również doskonała zabawa!

Power Tabata

to intensywny trening typu interwałowego, podczas którego wyrzeźbisz swoje ciało i rozgrzejesz mięśnie do czerwoności! Twoja tkanka tłuszczowa jest bez szans…pokaż siłę i wytrzymałość oraz daj z siebie wszystko!

Trening Obwodowy

Szybkie i intensywne zajęcia, które mają na celu spalić tkankę tłuszczową, wzmocnić i wysmuklić ciało oraz zwiększyć wydolność układu sercowo – naczyniowego. Zajęcia mają charakter ogólnorozwojowy, a efekt przynosi wzmożona akcja serca, która nie występuje podczas standardowego treningu na siłowni ze względu na tempo wykonywanych ćwiczeń. Na każdym treningu ćwiczymy wszystkie grupy mięśniowe, co nie pozwala się nudzić, a ciało dostaje coraz to nowe bodźce do rozwoju. W zależności od indywidualnych potrzeb ćwiczenia i obciążenia mogą być dowolnie modyfikowane. Trening obwodowy polecany jest zarówno dla osób zaczynających swoją przygodę z siłownią, jak i dla tych, którzy po dłuższej przerwie pragną wrócić do formy.

Just Dance

to całkowicie nowy program fitness składający się z 12 krótkich ( 3-4 minutowych układów do największych przebojów tanecznych. Proste, ale pełne ekspresji zajęcia taneczne, dzięki którym staniesz się gwiazdą parkietu. Układy składają się z kilku prosty sekwencji dopasowanych do charakteru i tekstu danego utworu. Zajęcia o zmiennej intensywności, które pozwalają spalić ok. 500 kalorii. Doskonała zabawa, trening i ekspresja.

TRX

to system ćwiczeń wykonywanych z obciążeniem własnego ciała z użyciem specjalnych taśm. TRX pozwala w bezpieczny sposób wykonywać setki różnorodnych treningów, dzięki którym poprawimy swoja siłę, wytrzymałość, mobilność, równowagę. Dzięki temu pracujemy jednocześnie nad mięśniami globalnymi, a także tymi które są niewidoczne dla oka ludzkiego – mięśniami lokalnymi, zapobiegamy urazom oraz chronimy nasz kręgosłup. Podczas treningu TRX dzięki szybkiej i łatwej zmianie kąta nachylenia ciała względem podłoża możemy ułatwić dane ćwiczenie lub postawić przed sobą większe wyzwanie i ćwiczyć inne partie mięśni.

Stretching oraz Stretching&Relax

to zajęcia rozciągająco-rozluźniające, polecane osobom, które chcą uelastycznić swoje ciało oraz zwiększyć zakres ruchu w stawach. Nadaje mięśniom smukłego i zdrowego wyglądu. Trening dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Po godzinie tych zajęć poczujesz się jak po dobrym masażu.

FitYoga

To ćwiczenia, mające na celu połączenie ciała, umysłu, świadomości oraz duszy w jedną całość, co w efekcie prowadzi do poznania natury własnej i świata. To zajęcia dla każdego, kto chce wzmocnić swoją kondycję fizyczną, mieć więcej energii i jednocześnie czuć się bardziej skoncentrowanym i spokojnym. Czynią ciało elastycznym i silnym. Działają odstresowuja1co i relaksująco. Kształtują zgrabną sylwetkę, rozwijają gibkość, siłę i wytrzymałość, rozbudzają i podnoszą naszą witalność, oczyszczają i uzdrawiają ciało, odstresowują i poprawiają samopoczucie. Efektywny i wszechstronny trening zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych.

Płaski Brzuch

zajęcia przeznaczone dla osób, którym zależy na wysmukleniu okolic brzucha i talii. Pierwsza cześć zajęć to rozgrzewka 15-20 minut, a druga to specjalistyczny zestaw ćwiczeń mający na celu wymodelowanie mięśni brzucha. Regularny trening gwarantuje zmniejszenie obwodu w talii.

Fitness dla początkujących

zajęcia wprowadzające dla osób nowych lub wracających do aktywności fizycznej po dłuższej przerwie. Na zajęciach poznamy podstawowe ćwiczenia i poświęcimy dużo uwagi na zapoznanie się z prawidłową techniką ich wykonywania. Jest to trening bezpieczny, dla każdego nie obciążający stawów.

Fatburning Interval

to intensywna forma ćwiczeń, podczas której spalamy tkankę tłuszczową jednocześnie wzmacniając główne partie mięśniowe. Podczas treningu interwałowego ćwiczenia aerobowe przeplatane są cyklicznie ćwiczeniami wzmacniającymi – ramiona, nogi, pośladki, grzbiet oraz brzuch. Przeplatanie się dwóch różnych prędkości powoduje, że proces spalania utrzymany jest przez cały czas trwania zajęć. Zajęcia interwałowe poleca się osobom, które nie lubią skomplikowanych układów choreograficznych, a zależy im na energicznych ćwiczeniach, dzięki którym intensywnie spala się tkankę tłuszczową. Interwał to jedna z najlepszych metod zrzucenia zbędnych kilogramów.

Slim Body

to trening wzmacniająco-rzeźbiący wszystkie partie ciała. Jego głównym zadaniem jest wysmuklenie sylwetki. Podczas treningu ćwiczymy na czas, co pozwala dostosować tempo oraz intensywność do własnych możliwości.

Pilates

jest metodą ćwiczeń, która ma na celu stworzenie równowagi w całym ciele. Zawiera ponad pół tysiąca ćwiczeń, które korzystają z założeń jogi i baletu. Powodują one spinanie i rozciąganie naszych mięśni. Technika nie skupia się tylko na głównych mięśniach, lecz trenuje także mniejsze. Ćwiczenia te są bardzo efektywne. Poprawiają siłę, równowagę, elastyczność i koordynację ciała. Nazywane są często ćwiczeniami „dobrego samopoczucia”. Fizjoterapeuci określają tę metodę jako jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej. Z założenia miały one pomóc sportowcom i tancerzom powrócić do zdrowia i formy po kontuzjach i urazach. Dzisiaj są jedyną z najpopularniejszych form fitness.